Ruszyła najbardziej CHRUPIĄCA kampania tej jesieni!
W październiku i listopadzie polskie miasta, naszych partnerów oraz internautów zaatakowaliśmy CHRUPPIĄCCYM przekazem!
Jakie powinny być idealne frytki? Przede wszystkim chrupiące, to wie każdy. Czemu jednak zadowalać się „zwykłą” chrupkością, gdy na wyciągnięcie ręki są superchrupiące Aviko Super Crunch! W naszej kampanii postanowiliśmy w ciekawy, intrygujący i zabawny sposób opowiedzieć o tej wyjątkowej cesze :)
Jeśli chodzi bowiem o frytkę Super Crunch, to wszystko u niej kręci się wokół jej chrupkości. Uczyniliśmy ją więc bohaterką
naszych layoutów i w humorystyczny sposób, w formie sensacyjnych nagłówków imitujących plotki o gwiazdach, opowiadamy o jej chrupiącej egzystencji.
Slogan "Życie na chrupiąco" pełni tutaj funkcję parasola dla całego pomysłu i... doczekał się nawet swojej własnej tzw. landing page (kliknij w obrazek) której zadaniem jest lepsze wprowadzenie konsumenta w świat naszych chrupiących opowieści :).
Nasza najnowsza kampania reklamowa objęła swym zasięgiem największe miasta w Polsce - tam nasi konsumenci odkryją oblicza naszych chrupiących bohaterek na ulicznych billboardach oraz meblach miejskich, czyli tzw. citylight-ach. Wsparciem działań jest szeroko zakrojona kampania w internecie, komunikacja na naszym fanpage-u oraz wsparcie reklamowe w prasie branżowej skierowane do naszych partnerów biznesowych.